توری مش ساده و آجدار از انواع توری جوشی هستند که در حالت رول یا برگ به فروش می‌رسند. توری مش یا توری جوشی نوعی توری مشبک فلزی است که با میلگرد ساده یا آجدار ساخته می‌شود. این نوع توری که با نام مش جوشی نیز شناخته می‌شود در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. مسلح کردن بتن فونداسیون به عنوان شبکه میلگردی یکی از کاربرد‌های ساخت‌و‌ساز این توری است. قیمت توری مش با توجه مشخصات آن تغییر می‌کند و قبل از خرید مش جوشی باید به آن توجه داشت. در ادامه به توضیحات بیش‌تری در خصوص مشخصات و ویژگی‌های فنی، انواع  توری مش و همچنین قیمت این محصول می‌پردازیم. برای اطلاعات بیش‌تر برای راهنمای خرید توری مش جوشی با کارشناسان فروش فولاد صنعت زمانی و با شماره تلفن 22220025-021 در تماس باشید.

توری مش به علت شکل هندسی و مقاومت شبکه‌ای بالایی که دارد می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به عملیات ساخت‌و‌ساز شود. بنابراین در مصرف هزینه، زمان و استفاده میلگرد صرفه جویی می‌شود. برای تولید توری مش جوشی بر خلاف توری‌های بافتنی هم‌چون توری حصاری ، توری مرغی و توری گابیون میلگردها را به‌هم جوش می‌دهند. دلیل نام‌گذاری این محصول به نام توری جوشی ، نحوه اتصال میلگردها (به‌صورت طولی و عرضی) به یک‌دیگر است.قیمت میلگرد

مفتول آرماتوربندی

ناگفته نماند که به این محصول معروف و پرطرفدار در جهان “مش مهندسی” هم گفته می‌شود. علت اصلی استقبال مهندسان از این محصول، استحکام و تنوع آن است. به‌طور کلی متریال مهندسی کمی وجود دارد که بتواند با مش رقابت کند. توری مش یک محصول ویژه بوده که به‌صورت گسترده و مشخص در زمینه‌های مختلف صنعتی، ساختمان‌سازی و کشاورزی استفاده می‌شود.